meine schatz

Blev hemma från skolan idag, har varit så sjuk & sovit alldeles för dåligt om nätterna.. Blev väckt av Milio, min lill kusin som vela leka så hade inget annat val än att leka med honom. Kl 15 var det dags för nagelförlängnig på en kund som var bokad och yttligare en till efter henne kl 17, gick jätte bra & företaget rullar på som det ska. Fick 22 bokningar under en timme idag! Finns några tider kvar innan jul & nyår, så vill du ha lite extra snygga och fräscha naglar till jul, besök oss på www.theperfectnails.blogg.se för mer information. Det är inte alls långt kvar till jullovet, alltså blir det mycket pluggande så jag inte har några rester kvar under lovet, för då ska all tid ägnas åt teorin. Snart kommer alla mina älsklingar från Tyskland och övriga ställen från landet, för att vara tillsammans under jul & nyår. Och den 25/12 är det ett år sedan min älskade och saknade morfar gick bort... ja saknad är han mer än något annat!
Mitt liv rullar på, & jag mår bra. Bara för mycket planerat, mycket tankar som snurrar runt & allt är typ upp och ner hela tiden. Men försöker göra det bästa utav det, you only live once!

Får blir en bild på mig & meine schatz! :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0